Profilbilder är inte min bästa erfarenhet..

Foto: jag Modell: Emma (jageja.blogg.se!)
Brukar inte bli jätte nöjd med mina profilbilder. Tycker det är ganska svårt att fpta just profil. Tror inte jag blev nöjd med denna heller. Men jag behövde visa mer foton på face och inte bara natur. Men natur är min starka sida inom foto, för jag tycker att det är enklare, man kan också göra mer redigeringar och leka lite med det mer än vad man kan göra när man fotar ansikte, men samtidigt kan en bild med ansikte bli så mycket bättre och mer värd, eller hur man ska säga. Jag tycker det är svårt. Nu blev detta inlägg lite långt på en sådan liten grej. Är det någon som har något tips om hur man kan fota bra profilbilder? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0