VÅR!


Bilden är inte tagen av mig. Den är tagen av Iza om jag inte minns helt fel.

Bara jag som längtar till våren, till vårcollectionen och tills man faktiskt kan använda vårkläderna? Och sommaren såklart!
Men jag kan inte säga att jag inte är nervös inför gymnasievalen, eller nationella, och sen släppa allt som man så hårt hållt fast vid. Men förändringar är bra, right?.....


Lite snabb uppdatering om imorgon bara:
Imorgon slutar jag 4 och har träning halv 5 så jag kommer åka direkt från skolan till träningen. Och efter det kommer jag nog vara ganska slutkörd, brukar vara trött efter skoldagar (eller speciellt torsdagar..) Och sen träning på det. Så det kommer bli lite tajt. Men ska nog kunna klämma ett inlägg på SO:n för vi jobbar med datorer. Men men, bye! Hörs senare :)

Shorty&Myzan

oh vilken bild :D galet sommrig

2011-01-12 | 19:41:26
Blogg: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0