Winterland

Foto och redigering: JAG. Hade vääärsta fotolusten när jag kom hem från Emma idag, så tog kameran och klippte några (många) bilder:)
'
Vinterland i stockholm idag!?
Har ni det och kallt, blåsigt och snöigt? Det var flera skolor som ställde in eller hade "frånvarolös" dag för att man kunde knappt ta sig fram. Det tog mig nästan en kvart att komma till skolan idag, i vanliga fall typ 7 minuter.. Men givetvis inte min skola.. -.- Min franska lärare kom en halvtimma flrsent idag (?!!!!!) och det är väl klart att vi får håltimma då (!!???) men nehejdå, hon går och letar efter alla sen tvingar några andra att ringa dom som hon inte hittade, för att sen kunna jobba i ungefär en kvart, så j*vla ovärt! :@
Men det är freeedag orkar inte lägga mer energi på det nu.
Vi hade bl.a. idrott idag i skolan och vi körde kryssarkung, tjejerna mot killarna, Gissa vilka som vann?! HAH! Tjejerna! Vi vann 2 av 3 gånger, den 3:dje hann vi inte spela klart, haha det kommer killarna i 9A få suga på länge! ;D
'
Men nu ska jag vara lite social med min lillasyster, har en hemmakväll med henne, det var länge sen!
Pöss hääj! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0