I want summer

Foto: JAG Modell: E M M A (emmasfoto.com) Bilden är helt oredigeriad, förutom storleken dårå.. ;)
'
Snart är det gym.
Jag vet inte varför jag inte är så taggad till gym, eller jag vet nog men endå.. Jag får kämpa på, jag ska bli stark och vältränad MOHAHAHAHHAHAHHAHAH! ÖH, skojja..... ;p
'
Igår var jag med Sara, Sara, Emma, Emma och anna. Vi såg Burlesque (felstavat?) DEN VAR SJUKT BRA! I love IT. Och Christina Aguilera var grym, hon har verkligen en jevligt bra röst, hon visar bara inte upp det..?
Sen efter stack vi till Sara, vi var nog ganska trötta men vi hade himla roligt och mysigt endå!
Nu måste jag fixa mig, hörs senare! <3
F O T O// melissa

allt bra idag ? :DD

2011-02-06 | 14:46:26
Blogg: http://meelissaaaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0