En bra lärdag!


Foto taget av Emma Flygare (emmasfoto.com)
Åherregud!
Islandshäster är sååå mysiga! Vi red i 2 timmar idag plus fika. Det var så mysigt och jätte kul! Men mitt vänstra lillfinger tappade kännseln och det känndes fett läskigt! :O Och båda mina fötter, det kändes inte lika läskigt eftersom jag är van med att tappa känseln i mina tår efter alla dessa kalla träningar.. ? ;) hehe..
Nu är vi på ett mysigt hotell. Eller hotell och hotell. Det är som ett stort hus med en massa sovrum och ett gemensamt TV rum. Men efter ett tag så blev det riktigt mysigt här!
Imorgon så ska vi till en annan gård och rida fler islandshästar. Mer mysigt. Den här helgen har varit så värd alltså! Det var bara mycket mycket synd att jag och Emma missade lagmiddagen.. :( Men vi får hoppas att det kommer fler lagmiddagar!
'
Tyvärr så blev det inga bilder idag på islandshästarna med min kamera, det var ganska svårt att få med det.. Men det blev några med Emmas mobilkamera. Men imorgon ska det nog bli några bilder ska vi se. Jag har några bilder på där vi har bott, dom kommer jag lägga ut när jag har kommit hem :)
Puss hej! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0