Äntligen fredag- Äntligen lov


Foto och redigering: JAG Modell: Emma flygare. Underbar tjej.
'
Lov.
Har haft en bra dag idag. Men konstigt nog kände jag mig fett nere när jag haft min sista lektion. MEN det kändes bättre när jag var med sara,sara och anna sen kom emma också <3 :)
Nu är jag hemma och ska hjälpa min lillasyster packa, men hon börjar inte ens själv och jag vill inte / orkar inte göra allt åt henne.. Hur många är det som ska resa bort över lovet b.tw? Och vart ska ni? :)
Jag ska iallafall ingen stans, jag finns här hela lovet. Men jag har 4 saker jag SKA göra på lovet; Klippa mig (redan inbokat), jobba, städa min garderob och plugga (-.-!). Vi har skit mycket saker till veckan efter lovet.
Nu ska jag titta hur det går med maten, det blir tacos, är skiit hungrig! :p

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0