Utskällning..

Hey!
Jag började dagen med att bli utskälld av en snubbe för att jag inte hade reflexer på mig, även fast jag inte gick ut i vägen eller något? Det var lite skumt.. Han öppnade bildörren och stod och ropade efter mig..?
Idag är det sista riktiga skoldagen. Fast den är inte som den brukar. Vi ska ha tre timmar redovisning. Man måste vara med hela tiden, för att man/jag ska anteckna, kommer ha prov på allt sen.
Jag köpte en liten bar förut och en Mer, jag hoppas att det ska få min energi att flöda (?) Jag tänkte ta med mig min energidricka men glömde den hemma :(
Tågen var btw jätte försenade imorse, eller nästan en halvtimme. Så jag och Emma kom försent till skolan.. Sen när jag kom in i klassrummet (försent) så skulle jag redovisa, OMG! Det gick väl sådär.. Kände mig ganska stressad då eftersom jag kom in försent och allt..
När jag köpte min Mer och det så tittade Emma på tidningar och så hittade hon Emelie Ohlssons tidning. Det är en fototidning, oboy hon blev glad då.. ;) Det är första tidningen, det var jätte coolt enligt Emma.
Här är den, det är Lisaplace på framsidan!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0