''sometimes it takes courage to stand still ''

Det står bara helt still just nu! Jag sitter med denna fördannade svenskan igen. Jag har skrivit en sida och är nöjd med vad jag åstadkommit, men jag måste skrive en sida till och det står still läs: still! Och jag vill inte börja plugga på något annat försen jag är klar med svenskan, och vill bli klar ikväll. Så jag har det gjort liksom. Men jag vill inte bli för sen heller, för jag vill ha sömn. Hela jag är bara trött nu, även fast jag legat och vilat hela dagen idag. Men jag gissar att det kan vara för att jag varit sjuk och nu återhämtar jag mig. Jag tog en dusch innan för att jag kände mig så ofräsh, jag hoppas att sjukdommen rann av mig tillsammans med vattnet. Men måste återvända till min stillastående svenska nu. Wish me luck. I r e a l l y do need it! puss.
Taget med min bra(*inte) modil kamera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0