Mitt lov började ju bra!

Dagen blrjade med skolavslutning i ca 40 minuter.
Efter det går jag och några vänner från klassen och fikar, mysigt värre. Sen gick vi vidare till stan och kollade lite. Sen gick vi till urban oufiters. Urban outfiters är to die for! Älskar affären. Om ni ville veta dårå, hehe. Sen skulle jag på en sak. Klasskompisarna var ju så snälla och följde med då, hade inte vågat annars.. Men det gick riktigt bra faktiskt! Är typ lycklig! Men är lite orolig för tandställningen jag kommer få och hur det kommer påverka...... Men juste, kanske inte sagt det, men jag ska få tandställning! Nu i ettan. fml. Men jag hoppas det går endå! Jag kanske berättar någon annan gång vad det är, men det är nog lite tidigt nu. Jag antar att alla fått jullov nu? Min skola var lite seg med det. Men nu äntligen är det lov. puss.
kajsa

är det att du måste göra en käkoperation? har samma nämligen och jag får också tandställning i ettan....kul!

2012-01-11 | 17:15:19
emma!

Svar:

Nej jag måste inte göra en käkoperation. Vet inte riktigt vart du fick det ifrån? ;) Men jag ska ha tandställning i X antal månader. Jag vet att inte känns sådär jätte kul att få tandställning nu, en om man inte tar det så kommer man (jag i alla fall) ångra sig och jag vill inte behöva ångra mig i onödan.

2012-01-11 | 21:53:33
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0