Lill-lördag kallas det.

Idag har det varit en bra dag, faktiskt.
Fick sovmorgon, fast slutade senare, det var lite surt. Men dagen har varit rolig. Var på moderna museet med klassen. Det är några sköna kisar där. När jag och två till gick dit så gick vi genom stan och kungsträdgåred och dära, då var det en jätte mysig julmarknad som vi gick igenom. Jag älskar sådant, så mysigt! Sen var det tyo perfekt fotoväder ute så Emma stannade hela tiden för att ta kort. Jag och Felicia med, men Emma var så seg. Även om det var bra fotoväder, så var det sjukt kallt. Det blåste typ iskalla vindar och mina händer frösihjäl. Det ända jag saknade då var snön och ett par vantar. Nu ligger jag skönt under mitt täcke och ska snart släcka lampan. Jag ska bara skriva klart detta inlägg och skriva till en grej på en skoluppgift, sen ska jag släcka och se lite på the fast and the furious. Hoppas ni har haft en bra dag! Jag är lessen att jag inte hört av mig på senaste tiden, men har haft fullt upp. Jag hade dömning hela helgen och har varit trött, haft mycket att göra nu. Det är sista spörten i skolan. Måste hinna med allt. Och jag har bestämt mig. Nästa termin ska jag satsa och försöka mer. Men detta var nog det sista jag hade och säga nu, eller egentligen inte, men måste stänga av datan. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0