Fjärde advent (!) - Jag har nästan inte gjort något alls denna helg. Men sådana helger behövs också.

Här kommer bilder från fjärde advent, pepparkaksbak. Myys.
Foto: Jag
Lite bilder från fjärde advent 20011!
Jag har knappt gått utanför dörren idag. Eller jo det har jag förresten. Men jag har haft lite över energi idag, så jag satte mig och pysslade med mina naglar sen var det klart och jag fick tråkigt. Så då tog jag fram lite pepparkakor sådär random och dekorerade dom lite med nonstop och glassyr. Sen blev det klart, jag fick tråkigt igen så pyntade fint på lilla systers naglar sen var det middag, typ. Och sen gick jag ut och gick. Sen imorgon har jag sovmorgon, sköönt! Men ska sova nu. Är trött efter allt pysslande idag, hehe. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0