Fearless we can talk, hopeless girl still walk

Heart it ♥
I love weheartit! Det är insparation och ett bra tidsfördriv,
skulle kunna sitta i timmar och bara titta på en massa bilder.
Men jag är ju lite intresserad av foto och.. ;)
'
Idag har det inte varit så mycket. Skolan har varit bra. Sedan träning där vi tjejer hade fys, känner mig lite bra nu. Även fast jag inte var med på allt. Eftersom jag nyss varit sjuk ville jag inte trötta ut mig för mycket, känner mig fortfarande lite hängig. Men lite jobb blev det ju i alla fall! Bra jobbat! När jag kom hem fixade jag håret och nu snart ska jag gå och lägga mig i min sköööna säng. Är trött och har huvudvärk.
Det är det som är jobbigt när man (jag) får huvudvärk väldigt lätt, om jag sover för lite ena natten och sedan inte tar igen den ''förlorade'' sömnen så får jag huvudvärk hela veckan ut på kvällen. Och jag har migrän också, så om jag inte sover, dricker, äter (eller något sådant) för lite, så får jag lätt huvudvärk och det leder ganska lätt migrän. Ni som inte har migrän kan vara glada, för när jag har det vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen, förutom till toaletten när jag måste spy. Hehe. Onödig information.. Jag vet inte riktigt vart allt detta kom från, men men haha. Hej då, god natt, dröm sött och allt det där man säger. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0