En liten fågel viskade i mitt öra att det hade fallit vitt pulver över staden idag

Lite vinterbilder som jag tagit tidigare vintrar, ett eller två år gamla skulle jag tro. Jag hörde att det hade snöat här där jag bor. Men det är rätt varmt ute så det har redan smällt, jag såg det inte ens.. Men det ska snöa på torsdag, hoppas det kommer massa snö som stannar! Jag tycker det är så mysigt med snö och vinter och kallt! Speciellt nu när allt är så grått, som om det fortfarande är november.. Men jag måste också erkänna, jag älskar vintern, men när snön inte vill försvinna i mars blir jag riktigt trött på den. Men nu välkomnar jag snön med vidöppna armar! Men är nog inte helt ensam om det? Jag älskar typ alla årstider, bara de har sitt slut. Men nu har hösten pågått alldeles för länge. Jag skulle kunna göra värsta för och emot texten om allt detta, men jag besparar mig och er den mödan och säger god natt här. pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0