Don't make it rain again..!

Foto: jag
Det var så fint att titta ut genom fönstret imorse.
Det var typ vitt ute ! Yey, tänkte jag. Men när jag går ut så håller allt på att smälta, och det är yttert slaskigt ute. Det körde förbi bilar som skvätte upp slask och vatten mot en, så jag och Emma gick och halvt gömde os bakom träd och grejer påväg till skolan när större bilar körde förbi.. Det var lite roligt. Nu sitter jag i skolan på sista lektionen i skolan och gör ingenting. Jag ska fortsätta lite med min bildanalys, kanske blir klar denna lektion, skönt det i sådana fall. Sen efter lektionen är det freeedag! Skönt värre på den tycker jag. Har jobb hela helgen sen, eller jobb och jobb, har domarmatcher, 11 stycken på lördagen och sen på söndagen vet jag inte. Men helgen kommer nog bli ganska fullt upp. Men sådant gillar vi också! Vet ni vad? Jag längar mycket till jullovet och julen!! Åh det är sp mysigt och fint :) På tal om inget sådära. Men oj,
gotta get goin. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0