Det stora bullbaket

Foto: Inte jag detta inlägg. Fotografen är min lilla syster. Hade ingen att lägga upp och dessa var där och har lite julkänsla så tyckte dessa passade.
Idag/ikväll var det bullbak här hemma. Det stincker lussekatter långavägar.
Det får jag en härlig mysig julkänsla av. Sedan kom jag hem och redan innan hade jag bestämt mig för att göra Tryfflar. Såg nämligen på Leilas jul igår (det heter väl så?) och då bakade hon tryffel. Det såg SÅ gott ut, var bara tvungen att köpa med mig lite blockchoklad hem och göra egna. Jag är lite av en chokladgalen. Jag tog smarriga bilder, tänkte visa sen. Jag tycker btw att Leila i Leila bakar är så söt. Hon är verkligen söt! Och spec när hon tittar upp från sitt bakande och ler ett stort varmt leende. Men jag har dock hört att hon är ganska dryg/otrevlig i verkligheten, det gör mig lite lessen. Men hon är fortfarande söt. Nämen nu ska jag kolla till min chokladtryffel-smet. Sedan diska lite, är jätte stökigt i köket efter att lillasyster, mamma och pappa varit här och försökt, läs:försökt, baka. Eller mamma är riktigt duktig, men pappa och Clara undrar jag vad de håller på med ibland.. Sedan kommer jag sukta er med lite smaskens bilder på tryfflar, hoppas jag lyckades med dem.. ;) Jag kan ha en viss tendens att misslyckas ibland. pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0