Always laugh when you can, it´s a cheap medicine

foto: jag Modell: sara
Haha åh, idag var det en kvinna på tåget som var rolig. Emma satt och sa för sig själv ( hon försökte vara rolig men jag lyssnade inte, forever alone ): ''dårarna stängs'', när dom stängdes vid kalberg. Och då börjar kvinnan bredvid mig skratta högt och ba: ''Åh dårarna haha!'' Då säger emma att det är en film som heter så och så svarar tanten: ''Har dom gått på stan? haha ? Dårarna är inlåsta någon stans, hahahahah.'' Och jag och Emma bara sitter där, tittar lite stelt på varandra och sen skrattar vi också lite. Haha sådana människor är så söta som bara kommer fram till random människor och skrattar, lyser upp vardagen lite sådär. :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0