Today's clothing

Stickad tröja- från märket Emilio, fått den av bror min. Chinos- cubus. Armband-från en tidning. Lillfingerring- Från när jag var liten (!). Långfingerring- fått av farmor. Tyvärr ger bilderna inte byxorna rättvisa.
'
Men det var dessa jag införskaffade mig här om dagen. Jag älskar den stickade tröjan, jätte skön och ganska stor, mysig med andra ord. Snart vankas det träning för mitt lag. Jag sla däremot inte träna ( :( ) jag är fortfarande förkyld och det sista jag vill göra det nu, är värre. Men jag ska följa med och titta. Ikväll är det sova över med Emmorna hos Emma igen. Vi har köpt mat vi ska göra efter träningen och glass vi ska käka efter maten. Sedan ska vi nog bara chilla. Emma har som sagt redan börjat i skolan ( haha! ) | <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0