Sådana här kvällar behövs också.

TJOOO! God natt, bonsoir, Detta är jag som tjeckar ut. Är trött. Min hals sprängs när jag hostar, och jag hostar och nyser. Tur att jag inte är jätte täpp eller rinnig, det är jag bara på mornarna och kvällarna.
Ikväll blev det bara mys med lillasyster. Vi gjorde lite gott, satte oss framför TV:n och tittade på 102 dalmatiner. Jag älskade den filmen när jag var mindre. Den slutade för ett litet tag sedan. Nu ska vi lägga oss i sängen och titta på one tree hill på Claras data. Sådanna här kvällar behövs också. Speciellt när man/jag är sjuk. Bara chilla och vila upp sig och må allmänt skit. Fast jag hade ju hellre varit på fisens landställe och förträngt min föryldning, det hade varit roligare. Menmen, om fisen blev sjuk blev fisen sjuk.
Foto: jag På bilden: Clara, syster

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0