HEllo! :D

Foto: Emma Flygare!!
Old picture.
Somsagt. gammal bild. Ny skola. Känner ingen i min klass.. Mitt schema är helt jävla fuckt up! Sjukt dåligt! Men det med klassen kanske kan orda upp sig, hoppas det ! :)
Nu är jag skit trött. Jag gick inte och la mig klockan 6 igår kväll, men endå sent. Så ska nog bädda ner mig i sängen snart och samtidigt se på hawaii five-o. Jag har börjat på ont i halsen igen! Jag som trodde jag var påväg att bli frisk!?
Jag tänkte berätta lite om min dag. Första dagen på gymnasiet då. Jag kom dit själv, hade ingen att prata med. Orkar inte gå igenom det nu, men första dagen var typ hemsk, hehe. Efter det åkte jag hem och träffade Jenny för lite lunch. Runt 2 åkte jag till vällingby för att möte upp josefine, vi stannade i vällingby och fikade på waynes coffe, skit goda smothies! Efter det var det bara att skynda hem och byta kläder för det var trääning! Och nu ligger jag är, och är skit trött! Hehe. Men ska gå och lägga mig nu, god natt! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0