Hatar rastlöshet..!

Hej!
Idag hade egentligen jag och 2 finisar planerat att åka ut till Saras landställe. Men nu blev den fisen sjuk. Så det blev unget av det. Fett nere jö. Så nu ska jag åka till kista med Mamma och syster iställe. Egentligen är jag inte sugen på att åka till Kista eller shoppa över huvudtaget (vad är det för fel på mig idag?), men jag åker med för att jag är sååååå rastlös. Hatar det. Jag är dessutom sjuk också, har åkt på en nedras förkyldning-.- Låter som en man och min hals smärtar. Men det förtränger jag snabbt och intalar mig själv att jag är frisk, fast jag mår skit. Men man har ju inte lust att ligga och göra ingenting sista dagarna på lovet?! Aja, har/hinner inte lägga upp någon bild. Och ja mitt humör är på topp idag! :D Eller?
Ha en bra dag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0