April 8, 2011

Foto och redigering: Jag
Förlåt för att jag inte bloggat på 2 dagar..
Men jag har haft ganska så fullt upp. Dels med domarkursen jag gick på. Men den är slut nu och jag är domare. Nu snart ska jag och Emma gå på en liten promenad eftersom matchen blev inställd. Inte för att jag hade hunnit spela, för jag rider men Emma ville ut och gå och eftersom vädret är nice, varför inte? ;)
Så nu ska jag ta på mig lite varmare kläder för det blåser visst ute.
'
Juste! Vi hade värsta stormen där jag bor i torsdags! På träningen blåste 11-manna målen iväg :O Hur de nu lyckas göra det.. xd Det var tydligen klass 2 på stormen.. Nu blåser det inte fullt så mycket men det blåser fortfarande. Så det är bäst att sätta på sig ett par varmare byxor.
Menmen BYE! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0