Studiedag imorgon så..

Tja! Jag har nyss ätit. Efter träningen idag så åkte jag och Emma till vällingby. Vi tittade runt lite, jag behöver ett par shorts. Men alla kostar ju runt 300 kr?! För ett par enkla jeans shorts bara.. Men innan vi stack till vällingby så kom mamma hem med ett par skit snygga converse till mig. Ett par turkosa. Det var rea på konverse på coop forum, de kostade bara 399 :) De blev en lite större storlek för storleken jag vill ha var slut, men det gör inte så mycket. De är NICE!!
Nu innan jag sticker till Lindmark ska jag visa en lite bild:
De ser inte riktigt ut så i verkligheten, mer turkosa..;) Men BYE! Får se om jag bloggar mer idag. Ska nämligen sova hon Lindmark Med Sara. Kommer att bli awsome! :D
linn

Dom där conversen är väll inte äkta, de ser fejk ut, är säker på att dem är det, ellehur?

2011-05-02 | 20:27:29
Blogg: http://haringenblogg.se
emma!

Svar till linn: Jo de är äkta :)

2011-05-02 | 22:13:43
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0