Jag orkar inte skriva så mycket om min dag så ni får det mesta i bilder.. ;)

Dagen började med att jag och Emma och Emma lunchade i Kista..

 Vi fortsatte sedan med att titta i affärer..


Hittade lite fint och ett par skor, behöver verkligen det!
Och så dagen outfit:


Jeans-Ginatricot, Tröja-Weekday, Jeansjacka-ginatrocot, örhänge-JC (?)
Sen så smsade Linnea Emma och frågade om vi ville med på picnic till kanan. Och åres första picnic kan man väl inte säga nej till? ;) Tog självfallet lite bilder, men glömde den bra kameran..









Det var min dag, ungefär.
Nu ska jag och Emma gå och lägga oss. Emma har tjatat på mig ganska länge nu, ganska mycket på att jag ska lömna datan.. Hehe. Men jag behövde ju blogga och hon var inte särkildt snabb vid datan heller så.. ;) Aja dagen blev en mycket lyckad dag. God natt! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0