Gårdagen..

Eftersom jag inte bloggade igår tänkte jag berätta lite om gårdagen med några bilder och lite text :) Vi börjar med gårdagens outfit.

Alla bilder är tagna av mig eller Emma och är på mig eller Emma, redigeriade av mig.
'
På morgon då så red jag. Sen så bestämde jag och Emma oss för att åka till kista. Några bilder ovan. Vi prövade massor av kläder. Jag hittade en jättefin bikinitopp. Jag hittade en massa fint igår! ;) Jag köpte också 2 presenter, till Linnea och Elin. De hade födelsedags fest på kvällen. :D.
När kvällen kom kubbade jag och Maria till bussen för att komma till Linnea. När vi kom it skulle vi dock bara vara 9 pers. Men vi kör på endå. Det var jag, Emma, Emma Johan, Maria, Björn, Elin, Linnea och Calle. Vi skrattade.. Jag vet inte hur jag ska sammanfatta kvällen förutom att säga att det var kul. Det var en lyckad och rolig kväll. Det var min dag igår.
'
Min dag idag har varit bra. Imorse var jag nedrans trött alltså. Kom hem ganska sent igår natt.. Men jag kommer upp och iväg till matchen, är fortfarande lite trött men när man kommer igång och joggar så peppar hela laget varandra så man vaknar till. Matchen gick bra, vi hade övertaget men satte inte målen. 0-0 blev det tillslut. Men skit bra spelat tjejer! Jag, Emma och Emma blev matchens lirare idag också. Kulkul! :)
Nu tänkte jag ta ett glas dricka och sen plugga lite samt titta på TV. Gubben jag hejade på i mästarnas mästare åkte ut!! ;( Vi kanske hörs senare. PUUUUUUUSSSSS HEEEEEJ!! <33333333333333333333
Diman Dilir

snyggt!



hihi ingen orsak :)

2011-04-04 | 18:42:31
Blogg: http://diimans.blogspot.com
Antonsigrun

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-13 | 12:56:10
Blogg: http://antonsigrun.blognownow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0