Gaah! I am so sorry!

Först: HEJ! :)
Sorry för ingen blogg, men det har varit typ fullt den här veckan, fast endå inte.. ;p Men det har varit en massa med vårbalen och så. Och lite netionella prov förståss.. Och under lovet ska jag.. Plugga: matte och NO och städa. Sen ska jag ju göra en massa annat kul också ;)
'
Nu ska jag fortsätta med min operation tå och sen sova. Haha, ''operation tå'' kallar jag det för att min stortå har misshandlats av mina fotbollsskor sen idag på tröningen så, ta inte illa upp nu emma, mosade/manglade Emma på min tå, jag tror den kanske dog lite, hehehe.. Så jag fick liite ont.. :p Men det blir nog bra snart, med nya fotbollsskor ;D Men god natt och pusspuss! <3
Nu lägger jag in en bild som inte har något med det underbara vädret vi har nu med att göra ^^

Foto och redigering: JAG
EMma

Nej men gud! Nu får jag ju bara ännu mer dåligt sammvete :(

2011-04-14 | 22:26:43
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0