Dikt, made by me

Vi skriver ju dikter i svenskan som jag berättat om. Jag har skrivit några jag med. Jag tycker faktiskt att det är kul. Iallafall när man har en viss ram att hålla sig i. Typ som Haiku dikten. Jag tycker att det här är lite pinsamt, men det kom upp i huvet och så satt jag och kladdade lite på det sen kom jag fram till detta. Det här är en Rondel dikt
'
Jag vill hitta någon som gör mig lycklig
Lycklig på ett sätt så många redan är
Längtan är stor
Jag vill att personen ser mig som den jag är
Jag visar det inte offentligt
Det finns här inne
'
Jag vill hitta någon som gör mig lycklig
Jag vill att personen ser mig som den jag är
Längtan är stor
Det finns här inne
Jag visar det inte offentligt
'
Jag vill hitta någon som gör mig lycklig.
'
Dikt gjrod av mig. Emma Ahlin.
EMma

Emma bra!!!! :DDDDDD

Fast en liten sak bara, i en rondel så är det först fyra rader, sedan mellanrum, sedan fyra igen, mellanrum, sedan fyra och sedan mellanrum och efter den så är det den första raden igen.

Hehe, lite jobbig, men skit bra Emmaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD

2011-04-01 | 21:11:39
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0