22.22-make a wish

Hejsan!
Min dag har varit okej. Fast jag längtade tills den var slut innan den ens börjat.. ? ;) Men den var väl som alla andra måndagar. På kvällen hade vi träning. Det blev lite strul med planen men vi fick den sen. Var tydlingen någon dubbelbokning. Men nästa gång ska allt vara som det ska. Nu ska jag renskriva några diktier till svenska sen sova, är trött som typ alltid en mpndag.. ? Aja hoppas alla kommer sova gott i natt! Jag av slutar detta inlägg med en lite del av min oufit idag ;
Foto och redigering: JAG
T-shirt (som smyckerna ligger på)- Zara tror jag, har fått den av Emma och Emma :).
Armband-Fått av Jenny. Ugglering-Fått av Emma och Emma. Peacering-JC Örhänge-Fått av Li.
Och Halsbandet-Fått av farmor.
Oj det var mycket saker som jag fått idag som jag hade på mig.. Men så blir det ibland :) <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0