Några saker ni inte visste om mig

Ibland kan jag bli riktigt oseriös på photoshuts. Så sant. Emma och Emma kan nog tycka att jag är riktigt jobbig ibland. Ibland får Emma lite damp på mig och skriker : åh emma! Och gör gråt ljud i luften, heheh ;)
Jag tycker oftast att jag blir ful på bild. Alltid. Jag hittar alltid fel på mig själv på varenda bild. På alla bilder ovan kan jag hitta minst 1 fel på mig själv.
Jag har riktigt dåligt självförtroende när det gäller fotboll. Enligt min syster iallafall, och det kan nog inte vara helt fel heller. Själv tycker jag att jag oftast gör dåligt ifrån mig. Och jag har tänkt över på att sluta på fotboll några gånger för att jag intalat mig själv att jag är dålig.
Jag älskar att göra grimaser till mig själv framför spegeln. Varje gång jag ställer mig framför spegeln så gör jag en min, eller räcker ut tungan eller gör grisnäsa på mig själv. Ja och liknande.
Jag är orolig för att jag ska tappa mina vänner sen när jag börjar i gymnasiet. Och det är rätt sad tycker jag..
'
'
Och nu förlåt för den förskräckliga uppdateringen och den tråkiga bloggen. Men min skärm typ började ´brinna´inombords i måndags. Så har ingen skärm, nu har jag lånat min lillasysters data. Tack för det Clara! <3
Louise

tyckte det stod att du var rädd för att tappa dina tänder.... hihi

2010-11-11 | 22:08:31
Blogg: http://obsessedt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0