2 november.. - Lite sent ute

Japp lite sent ute eftersom klockan inte visar andra november längre men men, hehe..
Aja, jag har inte kunnat blogga idag för först så vaknade jag ganska sent, sen kom emma hit vi bakade kladdkaka:) Sen kom andra emma hit och då bakade vi en till som var utan ägg i (till henne alltså, he-he-he) vi hade bestämt att vi bara skulle ha en chill dag och bara titta på film och inte göra så ansträngande saker eftersom vi alla 3 är förkylda. Så vi såg på film spelade lite wi..
'
Nu på kvällen kom Emma hit, och senare på kvällen (blev klar nu) så hjälpte jag min lillasyster med hennes header+design, blev lite avundsjuk faktiskt ;p.
Så nu vet ni Nästan vad jag har gjort hela dagen, höhö. Nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött.
Ni får se Claras snygga design och header här: (Btw. Klicka bara på bilden för att komma till hennes blogg, hon skulle blir jätte glad om ni gjorde det.. ;) )

Emma la in själva headern såklart, sådant kan inte jag ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0