1 november - What, är det första november idag?!

Fotograf: Jag Redigering: Jag
'
Tjaa!
Ni ser rubriken, huh? Det var min reaktion när jag såg/fick veta att det var första november idag, REDAN?! Är det inte någon som håller med mig, redan första november.. Ojojoj, men det betyder att min halsduk ska komma när som helst ^^) och det är bra !:)
'
Men nu ska jag fixa och ladda ner med mina bilder, god natt! tror inte vi hörs någe mer för den första november (?! fortfarande chockad.. ;p) , förlåt för en så kass uppdatering men det har varit lite strul med skärmen på datan och med själva datan också, men det är nog fixat nu, efter att min kära bror har hokus pokus:at  lite med den ;)
Men puss på er alla trogna läsare! ♥
EMma

Hej på dig fröken härm-apa!! :O:O:O:O:O: ;)

2010-11-02 | 08:54:09
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0