21 mars- bytt rum!

Hejsan! Hur har ni haft det idag? Jag har haft det jätte bra! Är dock väääääldigt trött nu. Jag Och min pappa och min bror har nämligen fixat våra rum! Jag och min bror har bytt rum. Och jag är SÅÅÅ mycket nöjdare med mitt rum nu än innan. Jag trodde inte att det skulle bli bra, men det blev det. Det var väldigt mycket arbete bara, tog nästan hela dagen! Från när klockan kanske var halv 2 till nu ungefär, så nu är jag rätt slut. Höhö. Det var därför det inte blev någe bloggande idag förren nu, för mín del dårå;). Inlägget som skrevs av Emma var lite roligt va? :)


Igår så var jag och dom vanliga hos Jenny vi sov där. Det var väldigt kul. Jenny har så mycket gott man kan äta till frukost, hehe..
jag tog också en massa härliga bilder på Emma i det härliga vädret. Ni kommer få se dom snart när dom laddat upp på datan ordentligt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0