Svar till anonym


SV; Jag fotar med en Canon EOS 400D! Den är väldigt bra. Men det finns 3 nya generationer (eller vad man säger) av den. Alltså Canon EOS 450 D, Canon EOS 500 D och Canon EOS 550 D har kommit ut. Tack förresten! ;)

Dilaan D;
hur mkt kostade kameran då du köpte den? kram!
SV; den kostade nära 7000 kr tror jag. :)


Jag tycker att det var kul att du ställde frågan! Alla får göra det! Det är bara kul. Så om ni undrar något, ställ frågan bara! ;)

Jag kommer att dra igång en frågestund snart över påsk. Så om ni har en, vänta lite och ställ den om en vecka istället! Om det inte är något viktigt förstås ;). Så då får ni se till att ställa mycket frågor! :D
Dilaan D

hur mkt kostade kameran då du köpte den? kram!

2010-03-27 | 16:12:11
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0