Smörfluga..?

Har ni tänkt på det?Att fjäril heter smörfluga på engelska,hehe. Är rastlös..Bild tagen och redigerade av mig.

Hejsan! jag här igen. Just nu är jag VÄLDIGT rastlös. Dels för att jag inte rört på mig hela dagen OCH för att egentligen ska jag vara på träning nu.. Min kropp känner liksom av det så jag blir rastlös och ibland så kan mina ben typ somna eller göra ont för att jag inte är på träning när jag egentligen ska.
Men eftersom jag är sjuk kan jag inte gå, och eftersom jag är sjuk har jag inte orken eller måendet att göra något åt min rastlöshet. Så jag kan inte göra något åt det. SÅÅÅ irriterande. Men jag har bestämt mig för att läsa SO, har prov you know ''/. Har massor av prov nu dom 2 sista veckorna. 3 ST. Och alla prov kommer vara skit jobbiga, det vet jag. Speciellt NO:n...
Dilaan D

fin bild :D



sv; okej ♥

2010-03-22 | 20:07:57
Blogg: http://dilaanisme.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0