HALT!


Bilder tagna och redigerade av mig. Jag tog dom i mitten av vi vintern.

Hej igen bloggen!  Nu sitter jag här vid datan. Har pluggat nu efter middagen. Ska snart gå och lägga mig och fortsätta, det behövs :P. Har franska prov, och jag SUGER på franska.. Aja, vill ni hör om min träning?

Jag är så klantig! Det är rätt halt nu, och jag sprang i nerförsbacke, den seísta, halaste och brantaste. Och på den brantaste delen av backe, gissa vad jag gör då? Jag halkar så det bara skriker om det! Jag hlkar kommer (flera meter känns det som) upp i luften landar mitt på min svanskota, den tar huvet emot isen (fast min toffs var ivägen s det gjorde inte så ont men är lite yr nu faktiskt?) och sen glider jag någon meter. FY FAN VAD ONT DET GJORDE!Man landar inte mjukt alltså! Det var inte kul. Det känns som om jag brytit min svanskota och jag blir lite små yr när jag ställer mig upp för snabbt, suck!
jenniifer jakobsson - [Fotorum]

fina bilder :)

2010-03-17 | 18:45:12
Blogg: http://jsomijenniifer.blogg.se/
jenniifer jakobsson - [Fotorum]

sv. tacktack! händer imorgon? =)

2010-03-17 | 20:56:12
Blogg: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0