9 mars- använt skin jacka ;)

Hejsan!
Just nu mår jag rätt illa och är jätte trött, bara tanken av jag jag måste plugga gör så att jag känner av huvudvärk.
Jag sov så OTROLIGT DÅLIGT inatt så det finns inte. Jag vaknade hela tiden, iallafall innan 12-1 slaget, varje halvtimma. Och idag efter skolan skulle jag ner till vårdcentralen, för att jag har fått utslag.. Och det visar sig att jag kommer ha kvar dom i 8 VECKOR! ÅH! Och det var typ ett virus jag fått :S men det smittar iallafall inte... Fuck..
Aja, jag börjar få ännu mer hopp om vår och värma nu ;) Jag vet att det handlar mycket om det just nu, men jag har ingen orsak det bara blir så.. Jag hade till och med skin jacka idag, det var inte kallt alls, förutom om händerna ;).
Bild tagen och redigerad av mig.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0