8 mars- allt kommer efter lovet?

Hejhej! Hur har dagen varit? Min har varit som vanligt inte så jobbig, det gick snabbt.

Men träning däremot, jobbig. Löpträning inte veckans höjdpunkt precis.. Men det känns uppfriskande, man får bort allt det man ätit under helgen också ;) Och vet ni vad? Vi i stockholm har haft plusgrader idag!+6 grader tror jag! Det är goda nyheter ;). Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till våren! Inte sommaren utan våren mest! Men det gör väl alla? Så här såg det iallafall ut som för några dagar sen;

Bilden är tagen från sjukhuset där min farmor ligger. Med min mobil kamera.

Och så kommer jag på mig själv att jag MÅSTE plugga har prov imorgon eller torsdag eller fredag. Vet inte, det är muntligt så hon ropar lixom upp, men det är bäst att vara beredd! Jag måste också plugga franska, kanske SO också. Allt kommer efter lovet, right?.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0