5 mars-vi har rinnande vatten!

hejsan!
Vet ni vad som hänt min och flera familjer i dag? Vi har inte haft något rinnande vatten! Det hade varit nån traktor som kört in i mitt kvarters brandkost. Något sånt var det :S :P. Så det är inte försen nu vi fått rinnande vatten igen, fast vattnet är typ brunt.. Det är endå skönt med rinnande vatten för nu kan man spola normalt, hehe. Har inte velat gå på toa på hela dagen :o Men nu går det, hehehehehehe......
Mitt Internet knasade idag också. Men nu funkar det igen ;) Så nu sitter jag här igen.
Jag håller på att fixa låtar till min lillasyster som vill ha några i sin mobil. Även jag ska ladda in några tror jag :).
Måste fortsätta nu. Ha en bra kväll! :)
Bild från landet som jag tagit och redigerat.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0