4 mars- frukost!

Det här blev då min frukost. Inte värdens nyttigaste men den var god. Jag har också ätit lite flingor med mjölk om någon ville vet xd.

Det är sent för god morgon nu. Jag gick upp väldigt sent idag för att vara mig. Jag vill inte gå upp för sent, eftersom det bara är en veckas lov som snart är slut för den delen med.. Buhuhuhu!.
Så nu har jag bestämt mig att göra något av dagen. Ska ta på mig något bra och göra något kul! Men jag har INGEN ANING om vad :( Vad kan man göra?
Det finns inget att fota som inte redan är fotat. Bio kostar pengar och måste betala den själv och jag vill spara xd. Lunch kan man ju åka iväg och köpa, men dom flesta har väl ätit det redan? :p. Ni ser! Nästan inget kvar. Men kanske om någon har lust kan man gå ner till centrum och köpa lite glass och sedan äta den framför en mysig film? Alltså med en kompis. Jag har lust att vara med någon idag ;)

Kom med förslag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0