19 mars- alla vet att det är fredag ;)

Hejsan! Fredag idag, SKÖNT :)
Och idag fick jag veta att jag fick VG på mitt franska prov! är väldigt nöjd med det. Trodde inte att jag skulle få det, jag hoppades på ett G. Nu har jag fått 3 st VG:n på en vecka, det är rekord, hehe.
Vet ni? vi körde boxning på gympan. Och mina händer darrar fortfarande. Dom brukar göra det efter boxningen. Och jag fick boxas mest, för anna hade ont i nacken och Emma var så envis och var inte allvarlig så jag gjorde det mesta, hehe. Men det är bra, jag vill ha träning för armar och sånt.

Har jag nämnt att jag försöker bli nyttigare. Vi får väl se hur det går, höhö. ;)

Och Efter skolan jag och 2 emmor hem till mig. Vi åt lite och satt vid datan och lite mer. Nu ska jag gå till maten, är vrååål hungrig hehe. Men här bjuder jag på mig själv, en bild från när jag fyllde år i september förra året;
Fin va? hihi. ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0