18 mars-where did the elephant come from?

Weirdo picture, hehe. Elefanten på huvudet var då min lite konstiga idé, men man måste pröva nytt! ;)

Hejhej!
Vad har jag haft för mig idag då? Hmm. Inte mycket. Nu på kvällen åkte jag och mamma till farmor och fixade hennes tabletter, sen källsorterade och tillsist handlade. Vi STOR handlade! Hehe, mycket! :P
Jag hittade tillochmed lite stuff till mitt nya rum. Eller nytt och nytt, jag och min bror byter, men jag vill göra det bästa av allt. Så då vill jag ha in lite nytt också. Som typ en ny matta och en liten handsak ;) Ni kanske får se om jag lyckas smöra till mig det, hehe.
Aja, ska gå, pöss! :)
Emma

haha! Normala dom blev XD riktigt snyggt redigerat Emma! :D

2010-03-18 | 21:21:48
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0