17 mars-tiden går fort

hejsan! Boring dag idag förutom träningen då. Skönt att inte behöva plugga, provet är ju avklarat nu. Jag förstod inte riktigt uppgifterna eller vad man ska säga.
Bloggen har lite bildtorka för tillfället. Det var ett tag sedan jag fotade och skulle gärna göra det mer , tro mig! Men skolan tar ju upp mycket tid, som ni alla vet. Och så finns det inte så mycket att fota nu mellan skiftningen mellan vinter och vår. Här så smälter den mesta i sen på dagen och fryser på natten/kvällen, det gör så att det lätt blir lite grått. MEN jag ÄLSKAR att våren är påväg nu! :)
Här får ni en härlig bild från september från kaanan. Ni vet vilka jag var där med när ni tittar på bilden ;):
I s a b e l l a

SVAR: Haha kul att du gillade det :P Kram

2010-03-17 | 21:00:17
Blogg: http://tinkerbella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0