Teest! ;D

Någon speciell just nu?: vet inte.. xd
Tiden läker alla sår?: vet inte det jag.. 
Pengar är lycka?: ja?.. :P
Utseendet är allt?: kanske inte, men det avgör!  
Har du för jeansstorlek?: vet inte, var så länge sen jag köpte jeans, men typ 25? Med extra långa ben.
Är ditt livsmotto?: ingen aning faktiskt.
Har du för betyg?: Hälften hälften. Hälften VG hälften G. Inga MVG.  
Gör du just nu?: sitter i mitt rum och skriver detta test, med min lillasyster, väntar på att tiden ska bli 21.00 :P
Gjorde du igår?: Hade knatte-sommar-fotbolls skola sedan träning. 
Ligger till vänster om dig?: min lillasyster :P

Utseende:
Längd?: CA 174 CM. 
Vikt?: vet inte. 
Hårfärg?: brun, men mycket solblekt. 
Hårlängd?: no fucking idea!
Fräknar?: några på kunderna :P
Piercing?: öronen, men det gills väll inte? xd
Tatuering?: nope.
Smal?: ja..? xd
ögonfärg?: gröööna!

Senaste:
Personen du hånglade med: hehe... 
Personen du kramade?: hm.. vet inte :P
Personen du tänkte på?: vet inte.. 
Personen som sov i din säng?: vet inte.. börjar bli tråk nu va? xd
Personen du skrev med på msn?: Anna :D 
Personen du var med?: Emma ! ;)
Djuret du köpte?: Katt! ;D
Maten du åt?: chikenbits (felstavat?!)
Fyllan?: har nog aldrig varit full..... 
Gången du spydde?: senaste gången jag hade migrän. 
Personen du sa jag älskar dig till?: Mamma (a)

Har:
Du suttit i fängelse?: Såklart, har inte alla det ? :O
Du åkt ambulans?: aldrig.  
Du kysst någon den senaste månaden?: nope.
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: ja, jag har det typ 1 gång varje dag, hallå? xd
Du svimmat?: nej. 
Druckit alkohol?: hehe. Njaaaa........................................................................ 
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: nej... hihi.
Delat säng med någon av samma kön?: ja? xd
Fått IG i betyg?: nej, men har fått IG varning, men lyckades fixa det ;)
Fått MVG i betyg?: nej..
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: nej, eller 2 veckor i rad från tekniken -.- 
Stått på en scen och uppträtt?: haha, det har man väl gjort någon gång i livet :P

Vad: 
Har du på dig just nu?: mjukisbyxor och hoodie ;D 
föreställer bild nummer 10 i ditt fotoalbum på mobilen?: Hehehehe, pengar..... :P
Bild nummer 30?: mina ben...? 
Vad står det i ditt femtionde sms och vem var det ifrån?: ''Okej :)'' från Jenny. 
vad står det i ditt senast inkomna sms och vem var det ifrån?: ''Synd :( Haha okej :)'' från sara S
ska du göra nu?: Kolla på 'greys anatomy' sen sooova! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0