13 juni- ligger här och degar..

Hej! Nu äntligen så ser man lite blått på himlen. Det har varit så regnigt idag. Det har regnat av och till hela dagen. Och jag har inte gjort någonting dom senaste 3 dagarna, känns som om jag bara ligger här och ruttnar i hemmet. Och det känns som om det har gått flera veckor på smmarlovet, och att jag bara legat här hemma. Det hade kännts bättre om det hade varit sol så man kunde sola bort dagarna, med det kan man ju inte.
K A N  D E T  I N T E   B L I  V A C K E R T  V Ä D E R  N U ? .
Bild tagen och redigerad av mig.
'
Men nästa vecka börjar sommar 'jobbet'. Jag och Emma ska ha sommarfotbollsskola. Så hon och den 3:dje emma (?) ska komma över senare ikväll. Efter middagen skulle jag tro. Hoppas att det blir middag snart för jag är hungrig och håller på att äta mig mätt på choklad och det är inte bra nånstans.
Emmi

fin bild!

2010-06-17 | 12:25:07
Blogg: http://eefoto.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0