12 juni- en ny dag gryr, med dåligt väder..

Hejsan! :)
Idag är jag trött! Inte trött så jag skulle kunna somna här och nu, men trött i kroppen. Jag och några till i mitt lag, har spelat 3 matcher påraken, torsdag, fredag, lördag. Puh, idag är det vila.
Sen ikväll vet jag inte. Kommer kanske bara vara en myskväll hemma med mamma och lillasyster.
'
Nu för ett tag sedan så kom jag hem från elgiganten. Jag och min bror har köpt ett till wiii spel. 'super mario galaxy 2' heter det. Det kostade 389 kr bara på elgiganten i barkarby.
Men nu väntar Emma på bilder, måste fortsätta ;) hörs senare.
pengarna jag betalade det för, höhö. Bild är tagen med min mobil kamera, och tagen och redigerad av mig. hihi.
clara

money money money most be funny;)hehe fin blogg och kul att ha pengar

2010-06-15 | 20:19:11
Blogg: http://claravem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0