10 juni- down right now

Bilden är tagen och redigerad av mig !
'
Hejsan!
Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag haft, men den slutade dåligt.
Vi spelade match. Matchen i sig gick väl sådär, vi hade bra spel och så i första halvlek, men vi hade bara 2 avbytare, så man blev ganska trött efter ett tag. Men jag spelade uselt, i andra halvlek iallafall. Och det gör att jag inte känner mig så bra nu.
'
Fotboll är en lagsport, om det hade varit t.ex. ridning, och jag hade gjort dåligt ifrån mig, då hade jag självklart varit ledsen, men då är det bara sig själv man gör besviken, eller vad man ska säga. I fotboll, om man gör dåligt ifrån sig, påverkar det hela laget. Om man känner att man inte är på topp eller inte ger fullt osv, så påverkar det hela laget. Och idag så kände jag att jag verkligen tryckte ner laget, svek dom liksom. Och det är en känsla som gnager jätte mycket i mig. Jag kan inte få bort den.
'
Det är bara att ge allt, ge verkligen allt imorgon på matchen för att visa laget och mig själv att jag kan bättre. För jag tycker att jag var jätte dålig idag....
'
Oj det här blev långt ;) men det skadar nog inte ,x).
Bella

Emma du har verkligen fattat vinkeln för det är ju one for all, all for one liksom :) Jag tycker du spelade super faktiskt! Puss

2010-06-11 | 15:17:41
emma!

SV;

tack bella ! :) ♥

2010-06-11 | 15:26:17
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0