30 juni - allt möjligt från landet

Tillbaka! Glada att se mig? eller i detta fall, höras av från mg? :) jag har ju varit på landet med familjen.
'
Jag kom hem idag lite över 1. Strax efter det stack jag in till stan med emma och såg på premiär av , i alla vet ;) 'eclipse'!! :) Den var sjuuuukt bra! och sjukt häftig. Och jake var så snygg ;) Har längtat så efter filmen, kändes riktigt bra att se den, vill se den igen! Jag har ju läst 3:dje boken, och jag blev inte alls besviken på filmen, inte alls! Visst det var vissa scener som saknades, eller 2 i mitt fall, men fy fabian vad bra filmen var, skit coolt var det att se den. Hur dom hoppar runt och så.
'
Tillbaka till nuet.
Bilderna ovan är några från landet, många natur bilder. Jag har hållit på i evigheter med det där collaget, jag råkade radera det första jag gjorde,hehehehehe....
Och just nu mår jag skit. Jag mår illa och har ont i huvudet. Fan. Men imorgon blir det bättre. Nu ska jag nog gå och lägga mig! Puss och kram och god natt ! ♥ ☺

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0