3 juni- no picture

Som det står i rubriken, har inga bilder! Helt slut på dom känns det som, har inga att visa. Så nu fick det bli denna. Ena svartvit andra färg ! Bilden är såklart tagen och redigerad av mig.
'
Hejsan! En äventyrs dag har det varit idag! :P hehe. Nej men jag gick upp 20 över 5. Åkte in till stan för att stå i en kö 2 timmar  till att få biljetter till att träffa skådespelarna till 'jakob' och 'bella' i 'the twilight saga'. Fick biljetterna såklart ;)var där med emma och emma.
'
Sedan så skulle jag och min NO gupp till museet ' natur historiska '.  Så dom mötte vi upp vid centralen sedan tog vi en PROPP FULL tunnelbana,bara jag och högst 5 pers av våran klass kom med på tåget. JAG HATAR TUNNELBANA!. Men det gick bra iallafall. Efter allt så gick jag och emma hem till mig för att solsova, sedan kom emma och väckte oss :P.
Sedan knatteträning och fysträning, jobbig dag, är jätte trött och har ont i mina fötter:P
Måste avsluta, om ni kommit såhär långt innan ni tröttnat, hehe ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0