21 juni - det var idag

TJABBA! ;D
Vet någon vad jag har gjort idag? Jag har varit på 'twlilight fan event'. Där det var artister , en rolig presentatör, BELLA OCH JACOB ( Taylor Lautner och Kristen Stewart ), och en massa folk.
Det höll på i 2.5 timmar. Fast man fick bara se Taylor Lautner och Kristen Stewart i en halv timma, det var lite synd, men alltid något !:D. Och Taylor var så snygg, gah!. Fick lite dåliga bilder ni kan få se sen, man fick inte ha med sig system kamera.. :(.
I slutet kom en liten överraskning också, gissa vem det var? Ingen mindre än Erik Saade! OMG han som också är så snygg xd. HAn uppträdde med 2 låtar, en ny singel och en annan låt som är med i 'new moon'. Skit bra var det !:)
'
Fast jag måste säga att jag blev lite besviken på att man bara fick se Taylor Lautner och Kristen Stewart i en halvtimma, och att hon som intervjuade dom var så tråkigt xd. Men det var skit kul att på se dom, och höra dom snacka, hihihihihihih. Och det är inte många som varit och sett dom live ;) Varit i samma 'rum', haha, fan vad despera jag låter, men jag äääälskar Taylor Lautner, han är så jävla  snygg/het, hehe. Och Erik Saade med ;)
'
Men nu tänkte jag visa min outfit för idag;
Fin jag blev i facet då, hehe ;). Bilderna är tagna med lilla digitala kameran, och dom är tagna med hjälp av självutlösare.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0