11 juni- början av sommar lovet..

Bild tagen och redigerad av mig. Jag gillar bilderna. Dom är tagna med kitobjektivet. Det objektivet är faktiskt ganska bra ibland. Det duger om man inte har något annat, men jag längtar tills jag fyller år, då får jag förhoppningsvis ett nytt ;)
'
Hejsan!
Idag är det regnigt värre. Det är allmänt grått ute. Men det var det i början av förra årets sommarlov med.
Idag har jag bara gjort ingenting. Jag har gjort lite lunch och gått runt i min nya tröja som ni ska få se sen.
'
Men ikväll, då smäller det. Då är det match, som vi ska vinna!. Jag håller på att ladda upp till den, med att sitta här och dricka mjölk. Man ska dricka vatten jag vet, men jag var sugen på mjölk, och det får duga ;)
Emelie!

Fin fina bilder ! :D

2010-06-12 | 16:00:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0