NY BLOGGDESIGN!


Ni kanske har sett det ? :)
Jag blev mycket nöjd i vilket fall :)
Och det är ingen mindre än Emma (emmasfoto.com) som fixat det. Som alltid! :)
Jag tycker att det blev jätte bra. Och för en gångs skull så hjälpte jag till med att göra headern. :)
Skirv gärna en kommentar om vad ni tycker on hela bloggdesignen! Skulle bli jätte glad då! :)
'
Nu ska jag gå hem från Emma och lägga mig. Puss och kram!
Ni kommer nog få se bilder på mig här i bloggen, eftersom jag och Emma hade en lite photoshoot idag. På mig såklart, Emma gillar inte att stå framför kameran istället för bakom ;)
Imorgon kommer att bli en bra och lång dag. Det är nämligen Emma (emmasfoto,com's) födelsedag! Då måååste alla gratta henne! Men det är ju inte försen imorgon.
Oj vad långt detta blev, hehe, det var inte planerat. Men god natt! ♥
Q E N D R E S A

snygg! :)

2010-07-05 | 18:06:46
Blogg: http://qendrezas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0